Question

Beat virker ikke

• 15 October 2017
  • 5 replies
  • 221 views

Jeg har lagt til Beat, men får ikke spilt av noe derfra, hverken på "Featured Releases" eller "Featured Podcasts". Hva gjør jeg galt
??

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

5 replies

Badge
Hei Kvingis, og velkommen skal du være til forumet vårt!

Ser i utgangspunktet ikke hvor feilen ligger, men det skal vi finne ut av.

Vil det si at du ser listen av album tilgjengelig når du går på Featured Releases, men at du ikke får startet avspilling?

Kommer det noen feilmelding når du prøver?

Fint om du kan gjøre et par forsøk, og gjerne fra mer enn en kontroller/app, og deretter sende oss en diagnose fra ditt Sonos system.
Hvordan ser du her: https://sonos-no.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3502

Om du oppdaterer saken med bekreftelsesnummeret du mottar så vil dette gi meg mye informasjon å gå på på en gang.
Hei, ja jeg ser listen av album og listen av podcasts. Men når jeg trykker på en av dem får jeg bare opp tidshjulet i ca. 5 sekunder og så skjer d ikke noe mer. Noen få ganger har jeg fått opp "Unable to add songs to the queue" eller noe i den duren. Jeg har prøvd både fra ipad og iphone.
Your confirmation number is: 7970838
Har nettopp kjørt en update, får nå feilmeldingen "An error occured while adding songs to the queue (701)" når jeg prøver å spille av fra beat.
Badge
Hei igjen Kvingis.

Ser ingen spesifikke feil i diagnostikken som kan forklare meg hvordan vi kan løse dette.
Kan se gjentatte forsøk å nå beat.no sine servere, men forbindelsen feiler.

Vi har kommet over flere brukere de siste dagene som har problemer med beat.no
Det er usikkert på hvor feilen faktisk ligger, men våre senior teknikere er på saken.

Jeg skapte en sak i vårt system under nummeret 171023-001250 så vi kan lettere holde deg i loopen rundt dette.
Du mottar straks en mail av meg på den emailen som ditt system var registrert opp mot.