Question

AMP+ Faller ut

• 3 November 2019
  • 6 replies
  • 98 views

Jeg har TV tilkoblet playbar (optisk) og AMP+ med to høyttalere i taket. Problemet er at lyden til AMP+ faller ut hele tiden. Playbar spiller. 

Har prøvd å kable, AMP+ direkte til playbar og til router, men ingen endring. 

Leser at det ofte er støy som er årsaken, men det burde være veldig lite støy på hytta. Har kun google wifi x3. 

Forslag? 

Diagnose 1914061388

6 replies

Userlevel 4
Badge +12

Hei

Jeg kan se tegn til forstyrrelser, og siden Google ikke lar deg styre trådløst kanaler selv så må vi se om du kan kable både Playbar og Amp til nettverket. Hvis du kun kabler Amp så vil ikke SonosNet tre i kraft.

Har du mulighet til å kable Playbar til ruteren og Amp til Playbar? Vennligst send inn enda en diagnostikk så kan vi sjekke at ting kobler korrekt.

Hei, 

Har kablet som du beskriver over. Har ikke fått testet så mye, men ser den endret til WM:0 hvertfall. 

Ny diagnostikk: 302667841.

NB. Hva betyr WM:2? 

Userlevel 4
Badge +12

Bra, da er vi i SonosNet som kreves for Connect:Amp. WM=0 betyr SonosNet, WM=1 betyr ditt WiFi, og WM=2 betyr surroundsatelittkobing. Diagnostikken ser ok ut.

Takk for svar! Det ser ut til å virke bedre nå!

Angående samme komponenter over. Når jeg slår på TV (som er koblet til playbar, optisk) kommer lyden i playbar automatisk, men for å få lyd i takhøytalerne via Amp+ må jeg inn i appen for å slå på. Er det mulig at AMP+ også startet å spille samtidig med playbar? 

Finner bare valg om å bruke takhøytalerne som bakhøyttalerne. 

Jeg ønsker at playbar er senter, AMP med takhøytalere stereo +Sub. 

Ønsker også mulighet for å justere volum separat på playbar og AMP om mulig. (Skru ned /skru av playbar ved avspilling av musikk i stereo)

Userlevel 4
Badge +12

For at disse alltid skal spille automatisk, må de legges til som bakhøyttalere, så jeg er redd det du spør om ikke går i skrivende øyeblikk.

Dersom du grupperer de sammen kan du justere volum uavhengig av hverandre i Sonos-appen.

Dersom du grupperer de sammen kan du justere volum uavhengig av hverandre i Sonos-appen.

Dette er jeg klar over, og dette virker. Problemet er at jeg må gruppere AMP og playbar hver dag! 

Er det noen måte den kan huske grupperingen fra sist bruk? 

Reply