Question

Sonos Arc eARC problem

  • 16 October 2020
  • 1 reply
  • 484 views

Userlevel 2
Badge +2

Hej

 

Jeg har et underligt problem med mit tv (Lg b9), min arc og eARC. Når jeg bare kører normal hdmi arc så virker alt som det skal. Men når jeg går over på eARC så opstår der problemer… Lyden forsvinder nogle gange når jeg skifter kanal fra feks DR til TV2 og kommer så igen hvis jeg skifter tilbage DR. Nogle gange forsvinder den når jeg går på YouTube eller andre af de native apps og kommer så tilbage hvis jeg går ud af appen.

 

Det sker ikke ofte, et par gange om dagen, og jeg kan ikke fremprovokere det eller genskabe det. Jeg tænkte det kunne være et handshake problem eller et skidt hdmi kabel men jeg har prøvet 3 forskellige kabler nu og det sker stadig. Den eneste løsning jeg har er at slå eARC fra og bruge “normal” hdmi arc. Jeg vil dog gerne have eARC til at virke.


This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

1 reply

Userlevel 2
Badge +2

Det skete lige for mig. Jeg gik fra Netflix til TV2 og der var ingen lyd. Gik en kanal ned og tilbage på TV2 og så kom lyden igen.

 

Diagnostik: 2125427485