Answered

radio hopper/spoler tilbage i udsendelse.

  • 5 February 2022
  • 4 replies
  • 143 views

Vi lytter mest til DR P1 og oplever ofte at der pludselig springes tilbage i programmet(spoles tilbage til et vilkårligt sted) For så at fortsætte derfra. 
 Vi har prøvet at skifte imellem DRs egen Sonos app og  Tunein og Sonos radio. De fejler allesammen:(

er der nogen gode ideer til at undgå det?

på forhånd tak for hjælpen:)

Bh. Tom Ulrich

icon

Best answer by ClausN 5 February 2022, 18:58

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

4 replies

Mine første tanker er at reducere interferens og ændre routeren eller/og SonosNet-kanalen(e).  Brug kun en ikke-overlappende kanal på 1, 6 eller 11 og en kanalbredde på 20MHz til routeren … og hvis du bruger SonosNet, skal du indstille dens kanal, så den er mindst 5 kanaler væk fra den valgte routerkanal, og se om det løser problemet  problemet.

Tusind tak for svar Ken

jeg bruger ikke Sonosnet, men det er måske værd at prøve.

jeg har Google nest wifi med mest netværk. Og kan umiddelbart ikke ændre på så mange settings som jeg gerne ville.

Bh. Tom Ulrich

Hvis det ikke hjælper at skifte wifi kanal/reducere interferens, så prøv forsøgsvist at skifte til SonosNet ved at kable en af højttalerne direkte til din router. Hvis det hjælper, kan du overveje at beholde højttaleren kablet, eller købe en Boost

 

Tusind tak for svar ClausN

Det vil jeg prøve:)

Bh. Tom Ulrich