Answered

Problemer med Roam

  • 21 April 2021
  • 2 replies
  • 254 views

Er der andre der oplever problemer med at få Roam til at fungere i S2 appen når der er et S1 anlæg med gamle komponenter. Jeg kan godt få Roam til at fungere i S2 så længe jeg har slukket for mine S1 komponenter. Kort tid efter at jeg tænder dem igen, så kan S2 appen ikke fungere, for den finder det gamle anlæg og det er ikke muligt at anvende appen med Roam.

Nu har SONOS så bedt mig om at ændre ret mange ting i min router, fordi jeg har en Yousee eller en Waoo router, men det vil jeg ikke, for så er der måske andre ting der ikke virker. 

SONOS må på banen, det kan ikke passe at S1 og S2 appen ikke kan fungere side om side, nu når der er SONOS komponenter som kræver enten den ene eller den anden app.

Jeg hører gerne jeres kommentater, så vi kan få lagt pres på SONOS, så vi kan bruge de produkter vi køber. SONOs er jo normalt ganske genialt og super godt.

icon

Best answer by Mike R. H. 28 April 2021, 12:29

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

2 replies

Userlevel 5
Badge +11

Hej @B9benny 

Jeg ser du får hjælp i denne tråd i den engelske del af communitiet. Jeg tænker det nok kan hjælpe andre at læse med i den tråd.

Hvis du har yderligere spørgsmål er vi altid klar til at hjælpe.

 

Hej Benny,

Samme historie her. Enig med dig. Ville heller ikke ændre i min router.

Så jeg bruger min Roam via BT eller den downloadede app, SonoPad/Sonophone, 25kr. (den viser både S1/S2 systemer - dog kan du ikke mixe en S1 og en S2 højttaler i samme zone - dette er blokeret fra Sonos)………..  Works for me!………. Rimeligt? Overhovedet ikke.