Play:5 virker pludselig ikke mere

  • 1 March 2020
  • 9 replies
  • 2484 views

Er lige kommet hjem fra weekend og vil starte min musik via Sonos, men det er kun min Play1 som spiller. Min Play5 virker ikke, som i helt død. Har forsøgt at skifte stikkontakt, men den er bare helt død. 
nogen som har oplevet det og gode råd?

Play5. 2. Gen. 


This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

9 replies

Kragh,

Jeg antager, at der overhovedet ikke er strøm til enheden.  Har du prøvet en anden stikkontakt, kabel eller sikring?  Hvis der stadig ikke er nogen glæde, er det måske bedst, hvis du ringer til Sonos kundeservice ved hjælp af denne LINK i kontortiden.

Ken

Kragh,

Jeg antager, at der overhovedet ikke er strøm til enheden.  Har du prøvet en anden stikkontakt, kabel eller sikring?  Hvis der stadig ikke er nogen glæde, er det måske bedst, hvis du ringer til Sonos kundeservice ved hjælp af denne LINK i kontortiden.

Kragh,

Jeg antager, at der overhovedet ikke er strøm til enheden.  Har du prøvet en anden stikkontakt, kabel eller sikring?  Hvis der stadig ikke er nogen glæde, er det måske bedst, hvis du ringer til Sonos kundeservice ved hjælp af denne LINK i kontortiden.

Jeg har skiftet kontakt, men stadig død.

jeg ringer imorgen. Tak for svar..

Badge

Det samme er vil sket for mig også igår. Så ved heller ikke hvad jeg skal gøre

Det samme skete for 3 måneder siden for min Play5

Et produkt til den pris burde kunne holde længere end 4 år

Hej er lige kommet hjem fra  1 uges ferie. Vi havde slukket strømmen. Normalt står sonos play5 gen1 altid tændt. Kommer hjem og nu virker den ikke. Helt død vil ikke tænde.

latterligt at et produkt til den pris dør hen.

Også min Play5 er pludselig helt død. Kan slet ikke sætte strøm til den. Sonos påstår det er tilfældigt og har aldrig hørt om problemet???  Men de vil meget gerne sælge mig et af deres nye produkter. NEJ TAK hvornår “slukker” de så for det?
 

Også min Play5 er pludselig helt død. Kan slet ikke sætte strøm til den. Sonos påstår det er tilfældigt og har aldrig hørt om problemet???  Men de vil meget gerne sælge mig et af deres nye produkter. NEJ TAK hvornår “slukker” de så for det?
 

Jeg har desværre lige oplevet det samme!

Er lige kommet hjem fra weekend og vil starte min musik via Sonos, men det er kun min Play1 som spiller. Min Play5 virker ikke, som i helt død. Har forsøgt at skifte stikkontakt, men den er bare helt død. 
nogen som har oplevet det og gode råd?

Play5. 2. Gen. 

Hej 

må man hører hvad SONOS har tilbudt jer?  Jeg er også lige kommet hjem til en helt død. play 5 gen2. 3 år gammel helt død. har prøvet at skifte skikkontakt intet virker:(

Mener det var 1.300 kr i  rabat hvis man købte en ny play5