F.A.Q.

Oplever du udfald på en musiktjeneste på Sonos?

  • 3 December 2019
  • 2 replies
  • 2023 views
Oplever du udfald på en musiktjeneste på Sonos?
Userlevel 1
Badge +5

Nogle gange kan du opleve at en musiktjeneste ikke reagerer på Sonos. Hvor du f.eks. ikke kan søge efter musik på tjenesten, styre afspilning eller tilføje tjenesten.

 

Det er altid super irriterende når det sker og man ikke ved hvorfor.

 

Derfor er det første sted man bør gå ind for at søge svar vores status-side for tjenester.

 

Status-side for tjenester

 

Herinde kan du se om tjenesten er aktiv, og hvis den ikke er så vil der typisk står hvilke dele af tjenesten der oplever udfordringer.

Denne side bliver opdateret løbende som vi får information ind i sådanne tilfælde, dog kan der godt gå nogle minutter fra en tjeneste oplever et udfald til det kan ses på siden.


This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

2 replies

Det er meget fint, jeg har Yousee musik og det virker fint når jeg tester det i yousee’s app, og dit link siger yousee musik er ok, men sonos mangler den igen igen igen, og ja min sonos konto står til danmark… 

 

Det sker med jævne mellemrum, og er ved at være en kedelig oplevelse, jeg har sonos i hele huset i mange zoner, men dette er ved at være dråben!

Userlevel 1
Badge +5

Hej Morten,

 

Det du oplever lyder ikke til at være en decideret tjeneste der er faldet ud, men mere en opdateringer af tjenestelisten der måske er fejlet.

 

Når du ser at Yousee mangler fra din sonos app, så må du meget gerne sende mig en diagnostik så jeg kan se på det.

GUIDE: https://support.sonos.com/s/article/141?language=da

 

Bekræftelsesnummeret du får når den er afsende kan du skrive herinde eller sende på support@sonos.com til mig.

 

Med venlig hilsen

Frederik Holmgren

 

Sonos Customer Care

Technical Support Engineer