Guide

Oplever du udfald i afspilning, at der springes i musikken eller at app'en føles sløv?

  • 3 July 2019
  • 3 replies
  • 7354 views
Oplever du udfald i afspilning, at der springes i musikken eller at app'en føles sløv?
Userlevel 1
Badge +5
Hej allesammen,

Hvis du oplever at musikken hakker fra dine Sonos højtalere, Hopper videre til næste sang på spillelisten umotiveret eller at app'en føles sløv. Så er det muligt at dine enheder er offer for "trådløs forstyrrelse".

I videoen nedenfor kan du få gode råd til at modstå dette og få tonerne til at flyde fint fra dine højtalere igen. Uden afbrydelser.



Fortæl os endelig hvis videoen var hjælpsom. Og skulle du have brug for yderligere assistance så er vi klar til at hjælpe!

Bemærk venligst at vi har også lavet en artikel som forklarer hvordan man skifter den trådløse kanal her: Sådan skifter du den trådløse kanal

Oplever du stadig problemer? Så lad os tage et kig på det for dig. Tag en diagnostik og tilføj bekræftelsesnummeret i en email til os på support@sonos.com.

Du kan se hvordan man tager en diagnostik her: Sådan tager du en Diagnostik

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

3 replies

Og hvad er grundene til sådan indblanding generelt? Jeg er ikke sikker på, om dette er juridiske signaler. Er en ekstern udenlandsk forbindelse til mit lydsystem mulig? Det forekommer mig i dag i lydudstyr, at der skal være komponenter med beskyttelse

Og hvad er grundene til sådan indblanding generelt? Jeg er ikke sikker på, om dette er juridiske signaler. Er en ekstern udenlandsk forbindelse til mit lydsystem mulig? Det forekommer mig i dag i lydudstyr, at der skal være komponenter med beskyttelse

Den interferens, der henvises til i artiklen, er i relation til deres 802.11 trådløse forbindelse og har ingen indflydelse på lydkomponenterne.  Du kan f.eks. Løse problemet ved at koble enheder, men ideelt set skal du løse sådan interferens ved enhedsseparation.  Cirka 3 til 4 fod eller mere mellem enheder skal løse problemet, og dette problem gælder for alle trådløse produkter og ikke kun dem, der er lydbaserede.

Jeg oplever det nogengange med min trådløse dørklokke , men efter at have skiftet den ud, synes jeg ikke det har været så slemt . Er det et typisk problem eller hvad, siden i har lavet et indlæg omkring det? Jeg troede det var min dørklokke der var problemet, men nu bliver jeg helt i tvivl? Og hvad er løsningen på dette? Er der mon andre ting jeg ikke har overvejet, der kan forstyrre signalet? Jeg havde ikke overvejet at det var en ting - Altså trådløs forstyrrelse. Men det giver selvfølgelig meget god mening.