Answered

One SL er blevet tavs

  • 24 September 2021
  • 4 replies
  • 77 views

Min ene One SL koblet i stereo er blevet tavs. Jeg kan betjene begge højttalere også fra den der er tavs. Jeg har prøvet at tage strømmen fra højttalere og router; men uden resultat. Det virker som om højttaleren er “død”. Hvad gør jeg ?

icon

Best answer by Mike R. H. 27 September 2021, 09:54

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

4 replies

Send en diagnostik og kontakt Sonos 

Userlevel 5
Badge +11

Hej @Flemse . Velkommen til communityet! 
 

Det første jeg havde prøvet var at hive stereo paret fra hinanden og teste om den så får lyd igennem igen. Hvis den gør, så er der chance for at det er noget med netværket som skal kigges på.

Hvis den dog stadig ikke spiller, så ville jeg gøre som @ClausN siger og trække en diagnostik mens den burde spille, og eventuelt tage en video af det. Så burde vores kundesupport have alt det de skal bruge for at prøve og komme nærmere på hvor fejlen ligger.

Jeg har nu sendt diagnostik til suppert, da Mike forslag ikke havde indvirkning på fejlen (højre højtaler siger ikke noget, men betjeningen på oversiden virker).

Hvordan trækker jeg diagnostikken ?

 

Mvh

Flemse

Diganostiknummer : 1723157212

 

Mvh

Flemse