Answered

Mettallisk summelyd fra Sub gen 3

  • 30 June 2020
  • 2 replies
  • 281 views

Forleden modtog jeg min Sub (3. gen), og har også fået hooket den op med min Arc. Hvad jeg har lagt mærke til er, at der kommer en høj "metallisk" summe/tikkelyd fra Sub'en. Jeg lægger specielt mærke til den under stand-by. Jeg følger et sonos-forum på Reddit, hvor folk har haft lignende oplevelse som mig - også med deres Sub gen 3. I disse tilfælde har Sonos support kunne konstatere, at ovenstående problem kan skyldes 3 issues: problemer med strømforsyningen, svag/defekt driver eller manglende evne til at oprette forbindelse til cloud selv efter nulstilling af fabrikken. Hvordan kan jeg finde ud af, om min Sub er "født" med et af ovenstående issues?

Ser frem til at høre fra Jer. 

På forhånd tak og mvh. 
Lasse.

icon

Best answer by Mike R. H. 15 April 2021, 10:44

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

2 replies

Hvad endte der med at ske med din sub? Jeg står med samme problem.

Vh Nils

Userlevel 5
Badge +11

Hej @Lashjla og @Bagner jeg ville anbefale jer begge og tage kontakt til vores support team.

Så kan de hjælpe med at få dem skiftet. Der vil altid være en smule elektronisk støj, som kan høres hvis man ligger øret til Suben. Men det skal ikke være noget man kan hører når man for eksempel sidder i sofaen.