Answered

Lyd hakker ved opstart af DR med google assistent.

  • 31 January 2020
  • 3 replies
  • 792 views

når vi via vores beam beder google assistent om at afspille tuneln så gør den det, men lyden hakker. altså afspiller 2-3 sekunder, pause på 2-3 sekunder og sådan bliver den ved indtil vi finder appen frem på en enhed og vælger afspil derfra.

Det er altså ikke forbindelsen til nettet eller tuneln da det kun sker via google assistent.

Håber det er noget i kan se og fikse da vi elsker at bruge assistenten, det er så dejlig nemt :)

 

icon

Best answer by Frederik H. 3 February 2020, 13:09

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

3 replies

Userlevel 1
Badge +5

Hej Magsmed,

 

Det skulle vel ikke være DR Stationer på TuneIn i oplever dette på ?

 

Med venlig hilsen

Frederik Holmgren

 

Sonos Customer Care

Technical Support Engineer

Hej Frederik 

Sjovt nok havde vi ikke tænkt over det så testede det lige og ganske rigtig så er det DR stationerne den gør det ved. Jeg havde ikke opleveret problemet da jeg hører andet, men min kone oplevede det hver gang og hun hører dr p4.

Det underlige er jo at hvis vi starter det via app så er der aldrig noget galt og den gør det næsten hver gang med google assistent og ja kun på dr kanaler :)

Userlevel 1
Badge +5

Hej Magsmed,

 

Det er desværre et problem vi støder på ofte, og som ikke har en løsning da problemet hverken ligger ved dig eller ved os, men mellem TuneIn og DR.

 

Jeg har lavet en artikel om det HER.

 

Desværre så benytter Google Assistant TuneIn om standard radiotjeneste så hvis man beder den om at spille DR så vil den som standard vælge at gøre det fra TuneIn.

 

DRs egen tjeneste DR Radio er desværre ikke mulig at tilføje som standard i Google Assistants indstillinger.

 

Med venlig hilsen

Frederik Holmgren

 

Sonos Customer Care

Technical Support Engineer