News

Introducerer Move i Lunar White

  • 16 June 2020
  • 2 replies
  • 339 views
Introducerer Move i Lunar White
Userlevel 1
Badge +5

Sidste September introducerede vi Sonos Move, den holdbare, batteridrevne smart højtaler til både udendørs og indendørs lytning. Idag introducerer vi en ny farve for Move: Lunar White

 

Nuancen repræsenterer måneder af forskning og testning. Det viser også en af grundstenene i Sonos oplevelsen - at alle vores produkter arbejder sammen som en del af et system, ikke kun teknisk, men også æstetisk.

 

RXxWXYU0sAvbZjReLjute_eXEiqdmNPhhi-d61bDPXqicK_w9357mnlYGOpyLoCMtmB6hYk4lOgCttOI2Vnp0RJq8uieyQvDcYzQUnS-kob5asAkUWl_PCMRkdnGAcEZYXD-oUSu

 

Hvis du ikke før har stiftet bekendtskab med Move, så kan du læse om den her og se vores blog post omkring Historien bag Move.

 

Forudbestil idagSonos.com for 2.999 DKK, tilgængelig i Amerika og Kina d. 30. Juni, international tilgængelighed starter d. 7. Juli.


This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

2 replies

A customer satisfaction survey can help your business to improve customer loyalty. ... The sales teams' Christmas card lists may well be the best lists of all but they ... This internally generated information may be biased, but it will raise most of ...If you want to know more information to visit here

Hej Frederik …

Jeg har lige modtage min Move i dag, og jeg vil mene det er vildledende, at kalde den hvid. Med mindre min er en produktionsfejl, er lys musegrå mere betegnende. Den står lige nu på mit hvide reolsystem, mens jeg overvejer om den skal retur, for den stikker næste ligeså meget ud, som hvis Jeg havde valgt den i sort.