Answered

Ingen forbindelse til Sonos

  • 28 June 2020
  • 3 replies
  • 1105 views

Hjælp, jeg kan ikke få kontakt til mine Sonos højtalere fra min IPad! Virker fint fra 2 IPhones? Problemet kom efter opgradering til nyeste S2 software! Har nogen ide?

 

icon

Best answer by ClausN 29 June 2020, 22:18

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

3 replies

Hej, har du genstartet dine enheder efter opgraderingen? En genstart kan ofte afhjælpe en række problemer - men naturligvis ingen garanti:

• Tag strømmen fra dine Sonos enheder

• Genstart din router

• Vent, til routeren er startet helt op, før du slutter strøm til Sonos enhederne

• Tving Sonos app’en på Ipad til at lukke

• Genstart Ipad

Ipad skal være på samme wifi netværk som dine Iphone og Sonos, og helst på 2,4 GHz. Jeg har set flere brugere, som har oplevet problemer med forbindelsen til Sonos, hvis f.eks. Ipad er på 5 GHz.

Hvis det ikke hjælper, kan du sende en diagnostik til Sonos og kontakte dem med diagnostiknummeret.

 Vil gerne høre/læse svar til ClausN.

Det kommer ikke til at virke. Jeg har en Sonos one 2g, og har opgraderet til den nye S2 app. Jeg genstarter mit wifi og Sonos one hver eneste dag, da det ellers ikke virker. Jeg havde ingen problemer med den gamle app, hvor alt virkede perfekt på et 5g netværk.

Der blev frigivet en ny version af S2 appen forleden. Det har ikke gjort en forskel for mig. Der er masser af andre som har samme problem, så mit bedste råd er ikke at opgradere dit system. Min fornøjelse med Sonos er lige nu nær nul