Answered

Hvordan framelde man sig all de reklame mails fra Sonos?

  • 8 September 2019
  • 2 replies
  • 300 views

Jeg modtager i øjeblikket næsten dagligt en reklame fra Sonos.
Det kan da ikke passe at den eneste måde er at opsige sin Sonos profil.
icon

Best answer by Frederik H. 9 September 2019, 11:44

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

2 replies

Userlevel 1
Badge +5
Hej Sunnytour,

I sammenhæng med at du satte dit Sonos system op så lavede du en Sonoskonto, og denne er koblet sammen med en profil på Sonos.com

Hvis du logger ind på Sonos.com og går ind under din profil og ser dine kontaktmuligheder kan du styre hvilken kommunikation du får fra os.

Slår du produktoplysninger fra, så vil du ikke modtage nogen markedsføring fra os, hverken pr. mail eller i indbakken i app'en.

Hvis du slår Sonos app'ens indbakke fra så vil du ikke modtage nogen information fra os.

Så du kan helt selv vælge hvor meget du vil modtage.

Jeg ville dog ikke tage denne uge som en normal mængde information. Vi har lige lanceret 3 nye produkter, så informationsniveauet er lidt højere end normalt lige nu.

Med venlig hilsen
Frederik Holmgren
Badge
Jeg ville dog ikke tage denne uge som en normal mængde information. Vi har lige lanceret 3 nye produkter, så informationsniveauet er lidt højere end normalt lige nu.


Det er muligt at der lige er lanceret 3 nye produkter, men derfor behøver I ikke spamme os med daglige mails.
Jeg vil for så vidt gerne have et nyhedsbrev i ny og næ når der rør' sig noget nyt på Sonos-fronten, men 8 mails på 6 dage er for meget.. SÅ interessant synes jeg heller ikke Sonos er!

Jeg har netop afmeldt mig nyhedsbrevene af samme årsag...

/Jesper