Answered

Hjælp til hjemme biograf og stereo


Hej Igen.

Inde i min stue, der har jeg 1 Arc, 1 sub, og 4stk one SL.

Jeg har prøvet at opsætte min hjemme bio, og kunne godt tænke mig, at Arc, sub og de 4stk one SL, alle bliver opsat til det, men det kan jeg ikke? Kan det passe at man "kun" kan opsætte 2stk one SL, til hjemme bio?

 

Ligeledes, vil jeg gerne have, at når jeg høre musik, i stuen, at så er det Arc, sub og de 4stk one SL som spiller. Men det får jeg heller ikke lov til.

Når jeg prøver at danne Stereo, er det kun de 2 one SL, som ikke kan komme med i hjemmebio, som jeg kan vælge?

 

Kan det passe at det er sådan, eller gør jeg noget forkert?

 

Kunne godt tænke mig at alt i stuen spillet når jeg køre surround, og ligeledes at alt spille når jeg høre musik.

Men det kan man måske ikke?

icon

Best answer by GuitarSuperstar 4 May 2022, 21:41

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

5 replies

Userlevel 7

Du kan bara lägga till två surroundhögtalare till en Sonos hemmabioanläggning. Du kan gruppera fler högtalare i Sonos-appen, men när du spelar TV-ljud får de grupperade högtalarna en liten ljudfördröjning. Strömmande musik kommer dock att vara synkroniserad.

 

Jamen hvor henne gør jeg det?

Efter jeg har tilføjet de 2 one SL til surround, ud af 4 STK, så for jeg ikke lov til at tilføje flere til surround?

Der er ligesom ikke en fane, som hedder "tilføj til surround"?

Userlevel 7

Du kan bara lägga till två surroundhögtalare. Du kan inte lägga till fyra. Så här lägger du till surroundhögtalare:

https://support.sonos.com/s/article/2927?language=sv

 

Så här grupperar du talare:

https://support.sonos.com/s/article/3391?language=sv

Okay, det var næsten også det jeg forstod.

Men det vil så sige, at når jeg høre musik i stuen,så kan jeg godt høre musik på alle højtalere i stuen, fordi jeg gruppere dem.

 

Men når jeg ser tv, og skal bruge surround, så er det kun på Arc, sub og de 2 af one SL, som det kan køre på.

 

Er der korrekt?

Userlevel 7

Korrekt.

Du kan hålla högtalarna grupperade när du tittar på TV, men de grupperade högtalarna kommer att ha en liten ljudfördröjning jämfört med inställningen Arc, Sub och 2 One SLs.