Answered

Helt hus med Sonos

  • 14 August 2021
  • 2 replies
  • 96 views

Rummene falder ud, sporadisk, og når jeg så ikke kan holde ud at være her mere, så stopper jeg "controleren", men de bliver bare ved med at hoppe rundt i rummene, og stopper ikke med at spille..... Jeg må rende rundt og trække stikkene ud på højtalerne.. Det er til at blive sindssyg af.. Jeg har Sonos i hele huset, alle rum, det er 7 sæt plus tv-soundbar, 1'ere og sub i stuen…!

Der er ikke netværksproblemer i huset, og ingen højtalere står op af en router eller noget.

 

Kan man få en fysisk person ud og kigge på hvad der er galt ? Også uden at det skal koste en formue for et helt nyt system ?

 

Jeg kan kun køre med S1 controlleren, da ikke alle højtalere (80%) i huset er kompatible med den nye..

icon

Best answer by Ken_Griffiths 14 August 2021, 13:22

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

2 replies

Det lyder som om dit lokale netværk har problemer med SSDP -multicasting og/eller trådløs interferens, måske se om disse få links herunder hjælper dig:

Wireless Interference Document:

WiFi Interference

 

Wireless Interference Video:

Wireless Interference and Sonos

 

... og hvis det er relevant for dig…

Advice for users with WiFi mesh networks:

https://en.community.sonos.com/troubleshooting-228999/troubleshooting-sonos-on-wifi-6856334?postid=16520976#post16520976

Tusind tak for dit svar,

Jeg vil prøve at kigge det igennem. Jeg håber det kan hjælpe, for det kan jo nok ikke passe at jeg er den eneste der har det problem…

 

Endnu engang tak, jeg vender tilbage hvis, og hvis ikke det hjælper :-)

Mvh og god weekend

Bent