Answered

DR Lyd virker ikke

  • 20 September 2022
  • 3 replies
  • 541 views

DR Lyd er holdt op med at virke hos mig. “Kunne ikke gennemse musik - det opstod et problem ved oprettelse af forbindelse til DR Lyd” melder Sonos-appen (S1). Ifølge status på Sonos’ hjemmeside er DR Lyd operational. Har forsøgt at slette og tilføje tjenesten uden succes. What to do?

icon

Best answer by Mike R. H. 27 September 2022, 15:33

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

3 replies

Userlevel 5
Badge +11

Hej @Aaaanders Velkommen til communitiet!

Tak for meldingen.
Jeg kan se da dig og de andre skrev var det DR der havde et udfald i deres Sonos musiktjeneste. Det er dog heldigvis blevet fixet og skulle gerne virke igen.

Hvis i oplever problemer med specifikke musiktjenester /radio stationer vil vi altid gerne hører fra jer. I kan rapportere fejlen på vores chat eller telefon, så kan vi kontakte DR og få løs problemet så hurtigt som muligt.

Skulle der være en fejl med en tjeneste, kan man også følge status på vores side status.sonos.com. Så slipper man for at skulle kontakte supporten, for at finde ud af en tjeneste er nede.

Samme problem her…..

Userlevel 2

Jeg har samme problem. Heldigvis kan DR fanges på TuneIn og Sonos Radio.