Answered

Connect -> Port

  • 6 March 2021
  • 2 replies
  • 60 views

Hej derude, jeg har en ældre Connect som jeg har kabel-tilsluttet mine B&O 6000 aktive højttalere til. Har på det seneste oplevet, at lyden pludselig stopper, og jeg må genstarte Conncect’en for at få lyd igennem igen.

Jeg tænker, at levetiden måske er ved at være nået for Connect’en og samtidig er der jo kommet en nyere version.

Spm 1) Er det rigtig, at det er Port’en jeg i givet fald skal investere, og er der nogle der har erfaring med, at den fungerer ligeså fint til et sæt gamle aktive højttalere som mine B&O jo er ?

Spm 2) Er det virkelig rigtigt, at Port kun fås i sort, eller er det mig som bare er tungnem når jeg ikke kan finde Port i hvid på Sonos’ hjemmeside ?

VH Henrik

icon

Best answer by ClausN 6 March 2021, 20:31

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

2 replies

Jeg har ingen erfaring med Port, men Sonos har af en eller anden grund besluttet, at den kun fremstilles i sort.

Port er den direkte afløser for Connect, så den vil fungere på samme måde.

Hvis du beslutter dig for at købe en Port, kan du få en Trade Up rabat. Gå ind på din Sonos konto og aktiver rabatten under “System”. Din Connect vil derefter stadig kunne bruges.

Men før du køber en Port, kan du sende en diagnostik og skrive nummereret her i forum, så  en af Sonos support folkene kan kikke på den, eller du kan ringe til Sonos support med diagnostik nummeret.

En genstart af din router kan også være værd at prøve, og også at checke for wifi interference

Hvis Connect er kablet, så prøv med et andet kabel.

Hej Claus, mange tak, meget brugbart. God søndag. Vh