Answered

Bridge & Connect

  • 6 February 2021
  • 1 reply
  • 35 views

Hejsa - jeg er jo den glade ejer af flere af jeres produkter og har tidligere Upgradet fra Bridge & Connect via jeres hjemmeside men nu er mit spørgsmål om jeg kan give de omtalte modeller (Brigde & Connect) videre til min bror og som måske også kan blive fan af jeres produkter!

Men er der et problem med at videregive dem, kan man stadig bruge dem inkl. jeres app selvom de er brugt hos mig, altså med i jeres Upgarde program! (Altså om de er spærret, á no go :-) for fremtiden?

Mvh. Per

icon

Best answer by Mike R. H. 8 February 2021, 17:24

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

1 reply

Userlevel 5
Badge +11

Hej @Secher velkommen til communitiet :-)

Det kan du tro at du kan, selvom man har fået en kode ud af upgrade programmet, så kan de stadig bruges, både af en selv, eller en anden.

Det eneste jeg ville anbefale ville være og nulstille dem inden du giver dem til din bror. Så er de klar til at blive sat op i et nyt system, ligesom da du tog dem ud af kassen første gang.

Vi har en guide som forklare hvordan du gør: https://support.sonos.com/s/article/1096

Så kan din bror få lige så meget glæde af dem, som du har haft.