Welcome to Nederlands Sonos forum

Een plek voor Nederlandse and Vlaamse discussies.

693 Topics

COMPLETED: Gepland onderhoud Spotify Connect Service – 16/01/17 13:00 CET.

Om de kwaliteit van de Spotify muziek service te kunnen blijven waarborgen zal Spotify onderhoud verrichten op maandag 16 januari om 13:00 uur CET gedurende 60 minuten. Het onderhoud zal alleen effect...

Welkom op het Nederlandse forum

Welkom! We voegen een Nederlands stukje toe aan de community om ruimte te maken voor meer niet-Engelse discussie. Dit is een plek voor de Nederlandse community, waar we minder officieel aanwezig zulle...

Sonos alarm gaat niet uit

Hallo iedereen, Sinds vanochtend gaan de alarmen ingesteld in Sonos niet meer uit. Op het moment zijn we met man en macht aan het zoeken naar de oorzaak hiervan. We willen iedereen die hier last...

Sonos versie 7.0 met Spotify Connect en Trueplay voor de Home Theater Nu Beschikbaar

Sonos versie 7.0 is nu beschikbaar. Werk nu bij om te genieten van Spotify Connect, Trueplay voor de Home Theater, en meer. Sonos versie 7.0 introduceert één van de langst lopende verzoeken op onze c...

Kan niet door muziek bladeren op IOS 10 apparaten, update problemen 1101.
Question

Op het moment zijn er problemen met het bladeren door muziek bij o.a. Spotify en Radio door TuneIn, ook kun je bij de update foutcode 1101 krijgen. Dit komt voor op iPhone's en iPad's die geupdate zi...

Opnieuw surround instellen

Hoi, ik heb sinds 1 week een soundbar ,sub en 2 play 1. Is bij 1e installatie als surround ingesteld, maar op 1 of andere manier doen de 2 play 1 speakers niet meer mee met tv kijken. Als ik muziek l...

Sonos aankoop tips appartement
Question

Hallo allemaal, Komende maand ga ik de stap nemen om op mezelf te wonen en als laatste zoek ik nog naar een mooie geluidsinstallatie voor de ruimte waar ik in woon (+- 50m2). Nou heb ik niet al...

SONOS conflicting with new ASUS RT AC5300 router
Question

Setup: SONOS 5.1 = PLAYBAR + SUB + 2 REAR SPEAKERS - these are wired through gigabit switch connected to the wifi router two separate REAR SPEAKERS in different rooms - these are wireless through w...

Playbar aan Telenet digicorder of toch TV?
Question

Hoi, vorige week een playbar gekocht (ter vervanging van mijn Harman Kardon AVR 145 en JBL surround speakers). Eerder had ik al 2 Play 1 (eentje in de keuken en eentje in de eetkamer – leren kennen t...

Maximale grootte muziekbibliotheek
Question

Wat is de maximale grootte van de muziekbibliotheek die Sonos aan kan. Deze staat nu op mijn NAS en is 1,1 TB groot.

Connect verbinden met KPN afstandsbediening

Ik heb mijn Sonos Connect rechtstreeks aangesloten op mijn KPN decoder. Is het mogelijk het volume van de Sonos Connect aan te passen met de afstandsbediening van de KPN

Telkens surroundspeakers kwijt

Heb deze week al 3x de play 1 speakers opnieuw moeten instellen. Wat kan ik daar aan doen?

Play 5 1gen installeren

Ik heb tweedehands een Play5 1gen gekocht en wil deze installeren maar het lukt niet. Om te beginnen komt er geen groen lichtje. Als ik toch doorga geraak ik tot "sluit de eternet kabel aan". Is gel...

app proximus tv laten werken op mijn sonos
Question

heb Sonos 1 juist geinstalleerd ,kan er al een radiopost opzetten (brt2)wil nu ook het geluid van proximus tv laten spelen over de sonos maar dit lukt mij niet

Home cinema 5.1
Question

Ik heb reeds 2 sonos play 3. Hoe kan ik het best een 5.1 home cinema creëren 2 extra play 3 of play 1 en een playbar?

Volume hard na aanzetten
Question

De Playbar start altijd na het aanzetten op met vrij hard volume. Ik heb op internet en het forum gezocht maar in kan hier niets over terug vinden. Ik heb ook alle instellingen nagekeken maar niets...

Spotify Premium List > Sonos

Hoe kan ik bestaande Spotify lijsten importeren in Sonos, aub ?

432 Hertz zenders
Question

Ik kan met de zoekfunctie in Tunein slechts 2 werkende 432 Hertz zenders vinden (binnen gratis diensten), nl. Radio Alquimia en The Multiman Web Radio. Wie weet er meer 432 Hertz zenders die werken vi...

Op 1 Play1 muziek hapert
Question

Sinds twee weken hebben we thuis één playbar en 3 Play1. De playbar met 2 play1 in de woonkamer en een losse play1 in de keuken. Sinds vanochtend vertoond de play1 in de keuken problemen. Zowel met m...

Track informatie niet langer zichtbaar
Question

Sinds een tijdje krijg ik voor bijvoorbeeld Skyradio Lovesongs constant "Elton John - Can you feel the love tonight" te zien... vermoedelijk was dat het laatste nummer waarbij de track informatie zich...

Play 5 aansluiten op KPN tv ontvanger
Question

Ik wil graag mijn play5 speler aansluiten op de tv ontvanger van KPN, zodat ik het geluid van mijn tv kan afspelen op het sonos systeem. Op zich gaar dat via de lijningang en een simpel tulpstekkertje...

Sonos Connect (ZP90) niet meer werkend / eeuwig wit knipperend licht
Question

Nadat de ZP90 (Sonos Connect) gewerkt heeft voor enkele jaren, wil het opeens niet meer syncen, en blijft het witte licht knipperen. Ik heb een Boost en Player-1 werkend, zonder problemen, en ook de C...

Adapter optische kabel

I want to connect a playbar to my tv set. Unfortunately tv has no optical output, but conventional outlets. I have heard about the availability of adapters to overcome this problem. Anyone any experie...

Kan niets afspelen via Spotify
Question

Ik heb een spotify premium abonnement en kon altijd alles afspelen via spotify. Lukt echter niet meer. Krijg geen verbinding meer sinds update en instellen spotify connect. Ik heb al van alles geprobe...

True play
Question

Sinds enkele weken heb ik de play 5 en ik ben uiterst tevreden. Echter lees ik dat je het geluid via de app True Play nog beter kan regelen. Jammer dat dit niet mogelijk is met Android!!! Is er iemand...

Badges

View all "Badges"

Top liked

What's going on?

78,310
Topics
390,501
Replies
291,683
Members

Recently online

Can't find what you are looking for?