Answered

Podcast fra NRK på S1

  • 2 July 2022
  • 1 reply
  • 94 views

Sonos S1 på android vil ikke spille podcaster. Får melding om at "Forbindelsen til NRK er mistet". Har forsøkt resette både sonos, router og telefon samt installert appen på nytt, I tillegg til å fjerne og legge til NRK som tjeneste. Jeg vet at flere har problemer med dette i S1-appen. Jeg har S2 på hytta, og der fungerer det prikkfritt. Jeg håper dette kan fikses i Sonos' software. Jeg håper virkelig svaret ikke er at man må oppgradere produktene til S2-kompatible enheter. Jeg har seks enheter av forrige generasjon, og om disse må skrotes pga software, får vyene om Bærekraft en ganske emmen bismak.

 

icon

Best answer by Ken_Griffiths 2 July 2022, 21:34

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

1 reply

Ja, jeg ser den samme feilen også, men jeg er usikker på om det er et Sonos- eller NRK Radio-problem, da radiostasjonene deres fungerer bra, bare ikke podcastene deres.  Sonos publiserer et API som NRK kan koble til, så usikker på om noe kan ha gått galt i NRK-enden eller Sonos-enden, men S1-appen fungerer for podcaster fra andre leverandører.  Det kan være lurt å ta kontakt med NRK og gjøre deres støttepersonell oppmerksom.  Forhåpentligvis vil Sonos-ansatte plukke opp dette fra innlegget ditt, men hvis du vil være sikker og gi dem beskjed direkte, kan du kontakte dem online via denne LINKEN.