reclame op de sonos app

  • 28 November 2019
  • 5 replies
  • 2395 views

  • Contributor I
  • 0 replies

Wat een slechte stap van SONOS om nu de app met een reclamemelding op te starten.Julie timmeren genoeg aan de weg 

De SONOS app gebruikers hebben hebben minimaal een SONOS product en weten dus wat het is. 
kortom stop hier mee.


This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

5 replies

Userlevel 7
Badge +17

The Dutch language user forum is over here: https://nl.community.sonos.com

Even afgezien van de toon van je bericht: weet je zeker dat de reclame afkomstig was van Sonos? Dat komt mij namelijk niet bekend voor. Ik weet wel dat TuneIn radio reclames plaatst. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen: die service gebruik je als Sonos-eigenaar gratis.

Sonos kan daar niets mee.

Toch typisch echt Sonos.

bestaande klanten krijgen geen antwoord op hun vragen

de hele tijd klachten over te frequente  updates en dan doen ze er nu nog eens reclame bij voor hun rotzooi.

wij hebben ons hele huis met sonos uitgerust een paar jaar geleden, nergens zo’n spijt van als die dure aankoop.

 

ondertussen werkt het systeem al een paar jaar niet meer , sinds de ongevraagde AirPlay update.

klote bedrijf met redelijke producten maar geeft gee r..t om hun bestaande klanten.

Hehe dat is er uit!

Userlevel 7
Badge +17

Tja. Dacht ik net uitgelegd te hebben dat het waarschijnlijk geen reclame van Sonos was……

Updates houden mijn systeem veilig, dus ik ben er blij mee. De Airplay update was juist veelgevraagd - en wat mij betreft erg handig. Dat Apple vervolgens de mogelijkheid om muziek die op je iPhone staat onmogelijk gemaakt heeft, kun je Sonos nauwelijks verwijten. Heb je al gekeken naar Google Music Free? Dan kun je gratis 50.000 nummers uploaden en luisteren op je Sonos. Door het groeperen met een Ikea Bookshelf speaker  (€100) kun je zelf Airplayen naar de oude Sonos devices. Een goedkope Android tablet kan ook afspelen naar Sonos (alleen Apple niet).

Kortom: ofwel gratis ofwel tegen een relatief geringe vergoeding is je probleem opgelost.

Over toon gesproken…

 

Sonos doet niets anders dan dwingende updates ‘door je strot’ duwen en reclame op de app zetten!

Ik stap over op HK.

Userlevel 7
Badge +17

Ik denk dat de TS een reclame voor de inruilactie zag bij het openen van de app? Ik herinner mij niet die daar gezien te hebben. Mijn idee dat het om de TuneIn-reclame ging is dus waarschijnlijk niet juist.