Question

När kommer uppdaterad software som fixar problemen med att integrera Symfoniskt med andra Sonos enheter?

• 25 September 2019
  • 0 replies
  • 62 views

Jag har sedan flera år en uppsättning Sonos produkter som fungerat perfekt i två olika hus. De enda problem jag haft är när ni bytte app och hade stora probelm under en period.
Adderade in ett par IKEA Synfoniskt och nu tappar alla enheter, helt utan logik kontakten och slutar spela för att sedan komma upp igen och sluta fungera, komma upp igen etc.
Jag är övertygad om att det är ett Sonos relaterat problem till mjukvaran. Jag hade en Sonos 1 där Synfoniskt paret nu står och jag har ett mesh nätverk med mycket bra täckning i alla rum.
Min utrustning är följande: 2 x 1:or, Connect, Connect amp, 2 x Synfoniskt. Kör allt trådlöst.
I mitt andra hus har jag 4 x 1:or, 2 x 3:or, 1 x 5:a (ingen Symfoniskt) och där funkar allt perfekt fortfarande. M a o konstaterat att Symfoniskt ställer till det. Allt är upåpdaterat med senaste versioner från Sonos.

Pinsamt att Sonos inte klarat av att släppa mjukvara som fungerar samtidigt som produkterna släpptes och knappast bra för imagen då väl tanken från Sonos är att samarbetet med IKEA ska kunna ge affärer på andra Sonos produkter?
När kommer uppdateringen?

0 replies

Be the first to reply!

Reply