playbar + 2 Play:1 + extra play:1 in keuken?

Hallo allen,
Ik heb nu in de huiskamer:
playbar + 2 stuks Play:1
Wanneer ik tv kijk, werkt de set als surround set
Wanneer ik radio luister via de iphone-app, werkt de set als dubbel-stereo.
In de keuken grenzend aan de kamer vind ik het geluid te matig. Dus wil ik daar een extra play:1 plaatsen. Deze moet wel meedoen als de radio op de set zit, maar niet als de tv in de huiskamer aan staat en de set in de surround modus zit. Kan dit?

Thanx, Tom

4 replies

hi Tom,

Dat kan inderdaad; ik heb ongeveer hetzelfde, maar twee Play:1's in de keuken. Je kunt een tweede kamer aanmaken met de keukenspeakers erin. Als je overal radio wil luisteren groepeer je het in party mode; wil je in de huiskamer TV kijken en in de keuken radio luisteren dan laat je de huiskamer de TV afspelen en de keuken de radio.

groeten,

Paul :)
Thanx, Paul. Begrijp ik nou goed dat:
- als ik de radio aanzet via de iphone, dat dan alle speakers de radio weergeven
- als ik vervolgens de tv aanzet, de set in de huiskamer van de radio-modus af gaat en de tv gaat weergeven als surround set en dat de keuken speakers dan de radio blijven weergeven? Of gaan die (wat ik het liefste zou willen) ook gelijk uit, tenzij ik ze weer aan zet? Omdat de keuken een open keuken in de huiskamer is zou dat fijn zijn.

Gr, Tom
hi Tom,

klopt ongeveer, behalve het laatste stukje. Als je via de iPhone vanuit de Sonos app de radio aanzet moet je een kamer selecteren waar je die muziek af wilt spelen. Als je dan party mode selecteert maakt ie een groep van kamers aan en heb je idd overal muziek van de radio. Zet je vervolgens je TV aan wordt de groep uit elkaar getrokken maar blijft de keukengroep idd wel de radio weergeven. Ik heb nl hetzelfde probleem, zodra ik de Apple TV aanzet om TV te gaan kijken gaan de woonkamerspeakers over naar de TV maar de speakers in de keuken blijven vrolijk doorgaan. Nou ja, luxe probleem denk ik dan maar :D
OK, thanx, alles helder!

Reply

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Accept cookies Cookie settings